Branches

Food retail

Alle functies voor de food retail in één systeem. Inclusief een kassasysteem en meer voor de food retail

Waarom StoreKeeper voor jouw food retail winkel?

StoreKeeper ziet er niet alleen mooi uit in je winkel, maar werkt ook nog eens heel makkelijk. Zo heb je alles bij de hand en het werkt super eenvoudig.

Je werkt vanaf een modern systeem en dat moet ook  wel, want jouw klant wil jou niet zien werken met een systeem dat ouder is dan zijn vorige mobiel. Maak makkelijk een bestelling, offerte of kassabon voor je klant en laat hem zien wat extra opties zijn bij zijn aankoop.

Omnichannel StoreKeeper
Webshop

Jouw focus kan op de klant liggen, de techniek werkt gewoon

Met StoreKeeper kan jij je focussen op je klant, de opbouw van jullie relatie met het klantbeheersysteem en de mogelijkheid voor een loyaliteitsprogramma. Jouw klanten kunnen sparen voor een beloning, terwijl jij waardevolle informatie verzamelt over de aankoophistorie van de klant. Zo kan jij later op een makkelijke manier persoonlijk toegespitste aanbiedingen doen.

StoreKeeper zorgt ervoor dat jij bij blijft in jouw snel ontwikkelende branche door middel van realtime rapportages en een dashboard met snel verkopende producten, marge per collega of productgroep en andere essentiële informatie. En dat natuurlijk in je winkel, maar ook thuis, onderweg of waar je ook bent.

Een kassasysteem met een overzichtelijk dashboard

StoreKeeper helpt je ook met al je voorraadbeheer, garantiebeheer,
prijsafspraken, inkoop, interne bestanden en meer.

Aansluiten bij de revolutie?

Vraag vrijblijvend een demo aan of bekijk onze prijzen

Hoe kunnen wij jouw food retail winkel het beste helpen?

Een food retail winkel heeft veel producten. Deze producten bevinden zich in diverse categorieën binnen verschillende afdelingen. Bovendien komen deze producten ook nog eens van diverse leveranciers. StoreKeeper brengt orde in jouw food retail winkel.

StoreKeeper helpt jou met emballage, het beheren van verschillende leveranciers en het bijhouden van je winkelvoorraden. Bovendien werken diverse afdelingen binnen jouw food retail winkel goed samen. Zo kan een brood klaargemaakt worden op de bakkersafdeling en kan er een sticker geprint worden voor het product welke bij de kassa juist verwerkt kan worden. Dit werkt hetzelfde bij de slager. Weeg een product af, print de sticker en laat het product vervolgens verwerken bij de kassa. Voorraden worden correct geboekt en de klant gaat tevreden naar huis! Bovendien kan er gewerkt worden met productvariaties, kortingen en loyaliteitsprogramma’s.

Met StoreKeeper heb je dus alles wat je nodig hebt voor je food retail winkel in één systeem.

Welke apps biedt StoreKeeper voor de food retail?

Je kan standaard heel veel in StoreKeeper, maar om het ideaal te gebruiken voor een food retail winkel kan je gebruik maken van de apps van StoreKeeper om het je nog makkelijker te maken.

Boekhouding

Voor onderstaande boekhoudsystemen biedt StoreKeeper een koppel-app:

– Twinfield
– Snelstart Online
– Visma eAccounting
– Exact Online

Samenwerken

Om binnen je bedrijf lekker samen te werken kan je kiezen voor de StoreKeeper Teamwork App. Hiermee kan je makkelijk samenwerken, nieuws delen, een berichtje sturen of de laatste updates checken.

Makkelijk nieuws delen in je winkel/bedrijf

Met SchermInfo van StoreKeeper kan je makkelijk de laatste aanbieding(en), nieuws van jouw bedrijf, de openingstijden, het weer of andere informatie delen.

Product informatie & bestellen

Omdat je met een groot aantal leveranciers werkt kun je met StoreKeeper zelf in je eigen formaat de bestelling aanbieden aan je leveranciers en anderzijds makkelijk hun informatie naar jou formaat omzetten. Zo zijn er geen bijzondere koppelingen nodig om efficiënter te werken.

Welke hardware kan je het beste gebruiken binnen de food retail branche?

Voor de beste ervaring kies je voor een TouchKassa met scanner/weegschaal combinatie van StoreKeeper met natuurlijk een PIN apparaat via StoreKeeper Payments. Met onze thermische bonprinters print je makkelijk en snel een kassabon voor je klant, maar je kunt deze ook per mail naar de klant verzenden om het milieu minder te belasten.

Daarnaast print je de juiste schapkaarten gemakkelijk met één druk op de knop. Met onze spaarkaart printer en voorgestanste schapkaarten heb jij binnen no-time je schappen voorzien van de juiste productinformatie.

Heb je nog oude hardware? Dan kan je natuurlijk ook de bestaande hardware gebruiken.

Voor de food retail hebben wij een speciale lijn aan handhelds welke het beheren van je winkel en voorraad makkelijker maken. Daarnaast hebben we meerdere betaalmogelijkheden, en een aantal innovatieve afrekensystemen die aansluiten bij jouw manier van ondernemen.

Aansluiten bij de revolutie?

Vraag vrijblijvend een demo aan of bekijk onze prijzen