Gespreid betalen aan de kassa!

mrt 2, 2022Blog0 Reacties

innovatie: gespreid betalen aan de kassa!

PAY, In3 en StoreKeeper hebben een oplossing ontwikkelt waarmee klanten in drie gelijke termijnen kunnen betalen. De ideeën begonnen een half jaar geleden al dat QR-betalingen aan de kassa werkelijkheid ging worden.

StoreKeeper & PAY

StoreKeeper heeft een goede samenwerking met PAY. Om alles rondom betalingen geheel geïntegreerd en naadloos te laten verlopen. Zo zorgt StoreKeeper dat al je transacties veilig, snel en correct verlopen. StoreKeeper zorgt dat alles rondom betalingen voor jou geregeld is en je kan met ons alles regelen op gebied van betalingsverkeer.
Of dit nou online, bijvoorbeeld webshop, of offline, PIN of QR is. StoreKeeper verwerkt en verzorgt alle online en offline betalingen voor jou. StoreKeeper verzamelt met PAY. alle transacties en combineert ze tot 1 grote transactie, die periodiek op jouw rekening wordt gezet. Zo heb je altijd inzicht en overzicht op je betalingen.

Hoe werkt het?

Bij In3 gaat het kopen van een product in drie uiterst simpele stappen.
  • Stap 1: Kies en check
    Kies In3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole
  • Stap 2: 1e betaling & verzending
    Je voldoet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
  • Stap 3: De 2e & 3e betaling
    Binnen 30 dagen voldoe je de tweede betaling en binnen 60 dagen de derde betaling.

Wat is het voordeel van In3?

In2 gespreid betalen is uitermate is geschikt voor grotere uitgaven. denk hierbij aan producten zoals wasmachines, televisies, meubels, maar ook voor e-bikes, gadgets of sieraden. Bij betalingen met In3 hoef je geen rente te betalen en er is geen BKR registratie  of leningsovereenkomst van toepassing.
Er is natuurlijk ook voordeel voor de retailers. In3 heeft onderzoek gedaan en heeft gezien dat er voor de retailers een directe groei van 15% in het totaal aantal aankopen ontstaat. De consument is bereid meer uit te geven in de winkels die In3 gebruiken en de ondernemer krijgt 100% uitbetaald door In3 binnen 15 dagen.

Waarom kiezen voor In3?

Consumenten zijn altijd opzoek naar een betaaloplossing die bij hun past. Er zijn meerdere manieren van achteraf betalen, maar bij deze methodes zitten er altijd beperkingen aan vast. Meestal moet de consument alsnog het hele bedrag betalen binnen 14 dagen. En dan is de  hoofdsom meestal beperkt tot een maximaal bedrag van 500 euro. 
door gespreid te betalen ga je geen lening aan. je krijgt drie afzonderlijke facturen met verschillende betaaldata. Retailers ontvangen het geld pas nadat de consument heeft betaald. In3 schiet het bedrag niet voor, en daarmee is er geen sprake van een lening en daarmee ook geen BKR-registratie. 

QR betaling op klantscherm biedt nieuwe kansen

Door de innovatie van de QR code in winkels gaan er meer nieuwe deuren open voor QR betalingen. Wil je meer te weten komen over deze ontwikkelingen? Houdt dan onze blog in de gaten.

Meer weten?

StoreKeeper kan jou helpen met advies over de mogelijkheden.

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Andere leuke blogs:

Klantcase Bredaqua

Klantcase Bredaqua

KLANTCASE BREDAQUA ''Dankzij StoreKeeper en PAY. accepteren we als eerste in Nederland betalingen met in3 in-store” Sinds kort hebben StoreKeeper en PAY. als eerste in Nederland de nieuwe...

Lees meer
Omnichannel

Omnichannel

Wat is Omnichannel? Bij omnichannel is de consument centraal gesteld. De consument wordt centraal gesteld doordat verschillende kanalen op hun is afgesteld. Met omnichanneling gaat het dus om de...

Lees meer
TrustedShops

TrustedShops

  Wat zijn Trusted Shops? Trusted Shops is een keurmerk. Dit keurmerk staat voor vertrouwen in e-commerce in heel Europa. Dit keurmerk wordt alleen gegeven aan bedrijven die voldoen aan de...

Lees meer