Klantcase Bredaqua

apr 25, 2022Blog0 Reacties

KLANTCASE BREDAQUA

”Dankzij StoreKeeper en PAY. accepteren we als eerste in Nederland betalingen met in3 in-store”

Sinds kort hebben StoreKeeper en PAY. als eerste in Nederland de nieuwe betaaloplossing van in3 genaamd ‘in3 in-store’ op de markt uitgerold. BredAqua is de eerste officiële klant hiervoor! Dankzij deze koppeling kunnen klanten bij BredAqua straks niet alleen online met in3 betalen maar ook fysiek in de winkel. Met de betaaloptie van in3 wordt de koopdrempel verlaagd en dat geeft de conversie in de winkel een extra boost!

Over in3 gespreid betalen

In3 is de eerste gespreid betaalmethode zonder rente. Door deze betaalmethode aan te bieden, kunnen consumenten online aankopen in drie gelijke delen betalen binnen 60 dagen, zonder rente én BKR-registratie. In ruim 1.500 webwinkels in met name de categorie home & living, elektronica en mobiliteit kunnen consumenten betalen met in3. De betaaloplossing is erg populair bij duurdere aankopen. ”In3 gebruikt men niet enkel wanneer een grote uitgave even niet uitkomt. We zien dat mensen grip willen houden over hun financiën en zelf willen bepalen wanneer ze betalen” vertelt in3 CEO Hans Langenhuizen.

In3 in-store werkt als volgt:

[1] Bij het afrekenen in de winkel, toont de klant een QR-code

in de in3 app die de kassamedewerker scant met behulp van het kassasysteem.

[2] Vervolgens betaalt de klant direct het eerste deel van de termijnbetaling via iDEAL.

[3] Voor de tweede en derde termijnbetaling ontvangt deklant melding van in3 wanneer de termijnbetalingen moeten worden voldaan.

StoreKeeper x PAY.

Waarom de partijen bij elkaar zijn gekomen, mag wel duidelijk zijn. Door krachten te bundelen, zijn niet alleen het aantal merchantaanmeldingen toegenomen, maar zijn zowel PAY. als StoreKeeper zichtbaar vertegenwoordigd in verschillende (retail)doelgroepen. ”We werken samen met verschillende gezamenlijke klanten maar ook met (tuin)meubelzaken, electronicazaken, witgoed, beddenspeciaalzaken, juweliers… noem maar op,” vertelt Joost Janssens, Business & Alliance Partner bij PAY. ”Eigenlijk alles in e-commerce waar het niet ongebruikelijk is om een hogere bonwaarde te hebben.”

 

William: ”Toen we StoreKeeper oprichtten, zagen wij dat payments een essentieel onderdeel uitmaakt van een goede omnichannel oplossing. En het platform van PAY. maakt ons platform completer! Ze verwerken álle betalingen op ons platform”. De koppeling met PAY. is tot stand gekomen door de zoektocht naar een betaalpartner die het complete plaatje aanbiedt, dus in-store en online. Door de laagdrempelige en open manier van zaken doen en het brede aanbod van betaalmethoden is de keuze om een koppeling met PAY. te realiseren snel gemaakt!” vertelt William Sprakel, Managing Director van StoreKeeper.

 

Joost Janssens, Business & Partner Alliance bij PAY: Ik kom als partnermanager bij PAY. regelmatig in contact met SaaS-oplossingen en kassaleveranciers. Daarbij krijg je vaak een kijkje in de keuken van je partners. Daar zitten vaak mooie en innovatieve systemen bij, maar veel gevestigde namen hebben hun systemen opgebouwd als losse elementen of hebben features aangekocht door bijvoorbeeld overnames (en dit aan hun platform geknoopt). Storekeeper is degene die met zijn platform ‘omnichannel first’ heeft ontworpen.

 

Over BredAqua

BredAqua is de grootste vijver en aquarium specialist van de Benelux. Directeur Wilfred Huijsmans is één van de verantwoordelijke mensen achter het succes van de winkel. ”Het bedrijf bestaat al meer dan 20 jaar,” vertelt hij. ”Zelf heb ik er 15 jaar gewerkt. Toen de voormalige eigenaren aangaven te willen stoppen met het bedrijf, heb ik een doorstart gemaakt op een andere locatie, in Breda. Bij deze frisse start hoorde uiteraard ook een nieuwe naam. Vandaar BredAqua (een samentrekking van ‘Breda’ en ‘Aqua’).”

 

Meer weten over de innovatieve samenwerking met Pay.

Lees hier verder https://www.pay.nl/Nieuws/bredaqua-dankzij-pay-en-storekeeper-accepteren-we-als-eerste-in-nederland-betalingen-in-onze-fysieke-winkel-met-in3-in-store 

Meer weten?

StoreKeeper kan jou helpen met advies over de mogelijkheden.

0 reacties

Andere leuke blogs:

Omnichannel

Omnichannel

Wat is Omnichannel? Bij omnichannel is de consument centraal gesteld. De consument wordt centraal gesteld doordat verschillende kanalen op hun is afgesteld. Met omnichanneling gaat het dus om de...

Lees meer
Gespreid betalen aan de kassa!

Gespreid betalen aan de kassa!

innovatie: gespreid betalen aan de kassa! PAY, In3 en StoreKeeper hebben een oplossing ontwikkelt waarmee klanten in drie gelijke termijnen kunnen betalen. De ideeën begonnen een half jaar geleden...

Lees meer
TrustedShops

TrustedShops

  Wat zijn Trusted Shops? Trusted Shops is een keurmerk. Dit keurmerk staat voor vertrouwen in e-commerce in heel Europa. Dit keurmerk wordt alleen gegeven aan bedrijven die voldoen aan de...

Lees meer